copywriting.

 

woorden die converteren.

verleiden. betoveren. converteren. verkopen.

woorden converteren.

Woorden roepen emoties op. Ze verleiden en ze betoveren.
Woorden zijn de beste manier om te converteren.
De beste manier om jezelf en je business te verkopen.

Wil jij wel verkopen, maar heb je geen tijd of zin om zelf te schrijven?
Geen probleem. Ik doe het met veel enthousiasme in jouw plaats.

Boek nu je (gratis) intakegesprek

Ik help je graag verder.

wat ik voor jou kan doen.

  • bingeworthy nieuwsbrieven

    Alle nieuwsbrieven zijn gelijk. Maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen. “Claire, jouw nieuwsbrieven zijn de enigen die ik ook effectief lees!” hoor ik wekelijks.
    Ik doe hetzelfde voor de jouwe.
    I’m bringing sexy (nieuwsbrieven) back!
    Nog steeds dé methode bij uitstek om te converteren - en ja, er zijn cijfers om dat te bewijzen.

  • icon 4 rebranding

    nieuwe naam. briljante baseline.

    Batman & Robin. Mulder & Scully.
    Thelma & Louise.
    Zie je de een, dan zie je de ander.
    Een sterke naam heeft een sterke baseline nodig, zo eentje die in één zin vertelt waar jij en je bedrijf voor staan.
    Sterke naam(sverandering)? Een oorwurm van een baseline? Ik help je aan zo’n catchy duo. Because you’re worth it.

  • accurate redactie

    Je krijgt het op zich wel verwoord, maar je teksten missen wat ‘za-za-zoo’?

    En je bent ook niet meer zeker wie er nu weer wel of niet thee dronk en wie er precies op het kofschip zat, m.a.w. die dt-regels zitten wel heel ver weg.

    Relax. Ik ga met een kritisch oog door al je schrijfsels en lever je een piekfijne tekst op.

  • boeiende blogberichten

    Regelmatige blogberichten die je business op de kaart zetten én die de algoritmes tevreden houden.
    Daarin vindt jouw ideale klant de authoriteit en de expertise waarnaar ze op zoek is.
    Ik geef ze je alledrie voor de prijs van één. Hopla.

  • carte blanche

    Iets anders dat geschreven moet worden?
    Een slimme headline? Een vacature?
    Een occasionele advertentie die er boven uit springt en die niet klinkt als Donald Muyle - sorry, Donald?

    Stuur een mail naar claire@hetbrandt.be en ik bekijk het samen met jou.

jouw struggles

  • Jouw probleem.

    • ik schrijf wel eens een nieuwsbrief, maar alleen als ik er aan denk (wat niet vaak is)

    • ik schrijf als een overheidsambtenaar en krijg mijn teksten niet vlot genoeg

    • ik vind maar niet de goeie tone-of-voice in mijn copy (en klink als iemand die ik niet ben)

    • ik heb last van perfectionisme en ben bang dat er fouten in mijn teksten staan, dus publiceer ik liever niks

  • Wat als ...

    • je nieuwsbrieven zou kunnen verzenden op vaste tijdstippen én die je klanten bovendien graag lezen?

    • je vlotte teksten zou hebben die klinken zoals je echt praat (en niet als een brief van de FOD)?

    • je de juiste tone-of-voice zou vinden die jouw klanten echt aanspreekt?

    • je je geen zorgen hoeft te maken over fouten of typo’s in je teksten

  • Wat je nodig hebt.

    • een leuke nieuwsbrief waar je klanten halsreikend naar uitkijken én die converteren

    teksten die uitnodigen om te lezen en die jouw verhaal vertellen

    • de juiste taal en tone-of-voice die bij jouw bedrijf past

    • iemand waarop je kunt vertrouwen om je teksten te redigeren

4 hour work week?
amehoela.

 
rebranding
 

een gerust gevoel.

Elke week een social post. En een nieuwsbrief.
En elke maand een blogartikel …

Ain’t nobody got time for that!

En daarom neem ik het graag voor je uit handen. Hoe goed zou het zijn als je wist dat er elke week een nieuwsbrief in de mailbox van jouw ideale klant valt? Of dat je website goed blijft scoren met regelmatig een nieuw blogartikel?

Dan zou je dat al kunnen afvinken van je to do-lijstje.
Check. Check.

ge moogt.

Ik weet het. Je hoéft het me zelfs niet te vertellen. ’t Is veel.
Veel dat op je afkomt als solo-ondernemer (en mama. en partner. en dochter. en vriendin. en god-weet-wat-nog-allemaal).

Als (solo)ondernemer ben je verantwoordelijk voor elk aspect van je bedrijf. Maar ja, een coach is nu eenmaal geen boekhouder, hè. En een advocaat is geen VA. Kortom, je kunt niet in alles even goed zijn. Of misschien bèn je dat wel (you badass, you!), maar heb je er gewoon de tijd niet voor. En als je moet kiezen, dan ben je maar beter bezig met waar je goed in bent of wat je het liefste doet? Toch?

Awel, het is slim om niet alles zelf te willen doen.
Echt. Ge moogt.

wat klanten zeggen …

miet_unclouded.png

"Toen ik Claire inschakelde voor mijn rebranding had ik eigenlijk nog geen baseline.
Zij verwerkte 'Technische shizzle, 100% helder' spontaan in haar ontwerpen en ik was meteen verkocht. Deze baseline was zo spot on, dekte de lading volledig en paste perfect bij mijn branding én bij mijn tone of voice. Sindsdien gebruik ik hem overal waar ik kan."

___

Miet Bamps, Unclouded

 

het content aanbod.

Een heel kwartaal lang op je beide oren slapen, weten dat al je content klaar staat en
je enkel nog op de verzendknop hoeft te drukken?
Of maar af en toe een blogbericht en een paar e-mails nodig?

Je overweegt een naamsverandering, maar bent niet erg geïnspireerd?
Of je nieuwe website gaat binnenkort online, maar je hebt nog geen letter op papier?

Check nu het content aanbod en kijk wat ik voor je kan doen.

 

instant copy bliss?

Misschien denk je “allemaal goed en wel, maar hoe weet ik nu of we matchen?”.
Maar één manier om daar achter te komen!

Boek een moment in op mijn kalender en laten we een klapke doen.
Daarna kijken we weer verder.

Voor fanmail of pertinente levensvragen:
mail me op claire@hetbrandt.be. Ik kijk wat ik voor je kan doen.